søndag den 2. december 2012

Englebasser i tråd og tape

I går holdt jeg engleværksted for ca. 30 børn og voksne på et af de lokale biblioteker. Det er ved at blive en decembertradition - og det er så hyggeligt... Se nogle af de skønne englebasser her - og find "opskriften" på hvordan du kan lave din helt egen engel her på bloggen: http://linefroeslev.blogspot.dk/2011/12/lav-en-engel.html

Englen med det grønne hår og vingerne af landkort er min første engel. Nu bor hun hos én af mine gode venner, men hun fik en søster i sidste uge - med prikkede strømper og snabelsko. Snabelskoene formede jeg i sølvpapir inden de blev beklædt med malertape og blev malet. 



 








4 kommentarer:

  1. De er da så søde, men hvor er hende med snabelskoene??????
    God december.
    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria :-) Du har ret! Her kommer hun. Mange hilsner - og hav en dejlig december fra Line

    SvarSlet
  3. Hvor er det et herligt projekt, som jeg kun kan blive i godt humør af. Jeg er blevet så inspireret af din idé, så jeg selv måtte forsøge mig. Det blev blot til en julealf i stedet for en engel.

    SvarSlet
  4. Så har min 5. årgang lavet sit eget skovfolk med inspiration fra dine engle. Hvis du har lyst kan du se dem her: http://tatjanaknudsen.blogspot.dk/2013/06/skovens-smafolk-et-projekt-med-5-argang.html . Projektet blev så vellykket, at nogle af pigerne har lavet små bøger, blyanter og tasker til deres små figurer.

    SvarSlet